Circa u trattamentu di qualità di noci

L'ottimisazione ulteriore di a struttura di u produttu attuale hè un trasferimentu strategicu impurtante per l'imprese di fastener in questa fase.A trasfurmazioni graduali di noci esagonali d'acciaio à bassu carbonu in a produzzione principalmente di noci di classi A194 2H di carbone mediu permetterà à a cumpagnia di guadagnà spaziu più prufittu.Per questu mutivu, a qualità di noci hè più esigenza in u prucessu di produzzione è a preparazione.Per quessa, hè necessariu di prucede i seguenti aspetti: u pianu di cuntrollu di qualità è e specificazioni di ispezione.

nuts
nuts
nuts

Prima, a preparazione prima di a pruduzzione.

Siconda, l'ispezione aleatoria nantu à a produzzione.

In terzu, l'ispezione finale dopu a consegna.

Prima di tuttu, a preparazione di pre-produzione include: persunale cunnessu, statutu di l'equipaggiu, equipamentu di muffa, prucessu di produzzione, materie prime, etc.

Tuttavia, implica trè aspetti maiò: a, preparazione di muffa;b, mètudu di prova;c, u cuntrollu di u prucessu di pruduzzioni chì porta à esigenze più altu di sti parti.

Prima, fucalizza nantu à a preparazione di u muffa: da l'ordine à a pianificazione di u muffa à a produzzione, avemu bisognu di migliurà l'equipaggiu di muffa.Cunsideremu chì a pruduzzione di pruduzzione ùn serà micca ritardata da a pruduzzione di i moldi finu à chì a preparazione hè pronta.Questu hè bisognu di inventariu abbastanza per assicurà u tempu di u ciculu chì hè di solitu circa 20-25 ghjorni.

Siconda, u metudu di ispezzione;in stu ligame, duvemu attente à a prova di arnesi è metudi.Sapemu chì l'arnesi di teste basi includenu caliper a vernier, micrometri, calibre di filettatura, macchine di durezza Rockwell, macchine di prova di trazione, ecc.

Infine, hè u cuntrollu di u prucessu di output: apparenza, specificazioni di u metudu, filettatura è proprietà meccaniche.Per assicurà l'usu di noci, duvemu cuntrullà i primi trè elementi, è l'apparenza pò esse cumpletata da l'ispezione visuale.Per cuntrullà a precisione di u filu internu, hè necessariu di fà un calibre di tappu di lubricazione di diametru internu.Ogni inseme di ispettori è uperatori ponu facilmente verificà a noce standardizzata;Si basa dinù nant'à a precisione di fabricazione di u muffa di muffa è l'aghjustamentu di a pressione di l'ordine in a pruduzzione per assicurà chì. I requisiti per e proprietà meccaniche dipendenu da a finitura di a materia prima è di u trattamentu termale, è spessu trascuratemu l'elementu più impurtante - u cultivo di u natura di i travagliadori.


Tempu di Postu: Settembre-06-2021